GINOP_PLUSZ-1.2.2-22-2022-02088
A kedvezményezett neve: Mediátor Mérleg Kft.
A fejlesztés tárgya, célja: A „Gépbeszerzés a Mediátor Mérleg Digitális Könyvelőiroda KFT-nél” című projekt során a cég új tevékenységi köréhez igazodó új gépek beszerzésére került sor, amely hozzájárult a vállalkozás szolgáltatásainak továbbfejlesztéséhez valamint lehetőséget teremtett a vállalkozás számára teljesen új piacra való kilépéshez. A projekt 9,99 millió forint vissza nem térítendő támogatást igénybevétele mellett Európai Uniós támogatásból az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai központi költségvetési támogatással valósult meg.
A szerződött támogatás összege: 9 999 891 Ft
A projekt tartalmának részletes bemutatása: A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében, a „GINOP Plusz-1.2.2-22 Magyar Falu Vállalkozás-újraindítási Program” felhívás alapján valósult meg 9,99 millió forint Európai Uniós támogatás segítségével. A fejlesztés célja a vállalkozás tevékenységi körének bővítéséhez szükséges eszközpark kialakítása. A projekt keretében két db SWEPAC típusú tömörítő gép (lapvibrátor és döngölőbéka) egy MDB típusú tuskómaró és egy szárzúzó került beszerzésre. Emellett a vállalkozás fiók telephelyének fejlesztése valósult meg, melynek keretében egy irodahelyiség került kialakításra egy irodakonténer telepítésével. A fejlesztés hozzájárult a vállalkozás szolgáltatásainak továbbfejlesztéséhez valamint lehetőséget teremtett a vállalkozás számára teljesen új piacra való kilépéshez
A projekt tervezett befejezési dátuma.: 2023.03.30.
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01201
Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01201
Kedvezményezett neve: ”Mediator” Humánszolgáltató Korlátolt Felelősségű társaság
Projekt címe: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a ”Mediator” Humánszolgáltató Kft-nél
Vissza nem térítendő támogatás összege: 5 631 190 Ft
mértéke: 40 %
Projekt leírása: A projekt keretében bevezetésre kerül cégünknél a FRIK integrált vállalatirányítási rendszer alábbi moduljai:
- Vállalati CRM, értékesítés
- Kontrolling és döntéstámogatás
- Pénzügyi, számviteli terület
- Táv- és csoportmunka támogatás
- Internetes megjelenés (Vállalati portál)
- Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow)
- Elektronikus iratkezelési megoldás
- Szolgáltatásmenedzsment
A vállalatirányítási rendszer megfelelő működéshez és munkavégzéshez beszerzésre kerül továbbá egy DELL PowerEdge T130 szerver, valamint 4 db HP 250G6 laptop.
A projekt összes elszámolható költsége: 14 077 976 Ft
Visszatérítendő hitel összege: 7 038 988 Ft
Projekt várható befejezése: 2021. június 16.