GINOP_PLUSZ-1.2.2-22-2022-02088

A kedvezményezett neve: Mediátor Mérleg Kft.

A fejlesztés tárgya, célja: A „Gépbeszerzés a Mediátor Mérleg Digitális Könyvelőiroda KFT-nél” című projekt során a cég új tevékenységi köréhez igazodó új gépek beszerzésére került sor, amely hozzájárult a vállalkozás szolgáltatásainak továbbfejlesztéséhez valamint lehetőséget teremtett a vállalkozás számára teljesen új piacra való kilépéshez. A projekt 9,99 millió forint vissza nem térítendő támogatást igénybevétele mellett Európai Uniós támogatásból az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai központi költségvetési támogatással valósult meg.

A szerződött támogatás összege: 9 999 891 Ft

A projekt tartalmának részletes bemutatása: A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében, a „GINOP Plusz-1.2.2-22 Magyar Falu Vállalkozás-újraindítási Program” felhívás alapján valósult meg 9,99 millió forint Európai Uniós támogatás segítségével. A fejlesztés célja a vállalkozás tevékenységi körének bővítéséhez szükséges eszközpark kialakítása. A projekt keretében két db SWEPAC típusú tömörítő gép (lapvibrátor és döngölőbéka) egy MDB típusú tuskómaró és egy szárzúzó került beszerzésre. Emellett a vállalkozás fiók telephelyének fejlesztése valósult meg, melynek keretében egy irodahelyiség került kialakításra egy irodakonténer telepítésével. A fejlesztés hozzájárult a vállalkozás szolgáltatásainak továbbfejlesztéséhez valamint lehetőséget teremtett a vállalkozás számára teljesen új piacra való kilépéshez

A projekt tervezett befejezési dátuma.: 2023.03.30.

szechenyiplusz 500

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01201

Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01201
Kedvezményezett neve: ”Mediator” Humánszolgáltató Korlátolt Felelősségű társaság

 

Projekt címe:   Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a ”Mediator” Humánszolgáltató Kft-nél

Vissza nem térítendő támogatás összege: 5 631 190 Ft

mértéke: 40 %

Projekt leírása: A projekt keretében bevezetésre kerül cégünknél a FRIK integrált vállalatirányítási rendszer alábbi moduljai:

  • Vállalati CRM, értékesítés
  • Kontrolling és döntéstámogatás
  • Pénzügyi, számviteli terület
  • Táv- és csoportmunka támogatás
  • Internetes megjelenés (Vállalati portál)
  • Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow)
  • Elektronikus iratkezelési megoldás
  • Szolgáltatásmenedzsment

A vállalatirányítási rendszer megfelelő működéshez és munkavégzéshez beszerzésre kerül továbbá egy DELL PowerEdge T130 szerver, valamint 4 db HP 250G6 laptop.

A projekt összes elszámolható költsége: 14 077 976 Ft

Visszatérítendő hitel összege: 7 038 988 Ft

Projekt várható befejezése: 2021. június 16.

Elérhetőségek

Térkép

Üzenetküldés

Érvénytelen adat!
Érvénytelen adat!
Érvénytelen adat!
Érvénytelen adat!

szechenyiplusz